Známe to všichni, zboží v košíku, odkliknu objednávku a ještě než mi přijde její potvrzení do e-mailu, už vím, že jsem něco zapoměla.
Právě pro tyto případy u nás máte možnost doobjednání zboží.
Má to samozřejmě pár háčků:
- Vaše objednávka nesmí být v procesu expedice, jakmile ji začneme připravovat, je blokováno doobjednání
- zboží se musí vejít do původního balíčku, máte-li zvolenu Zásilkovnu, nebo doručení obálkou, tak k němu nemůžeme přibalit řezací podložku, dlouhý krejčovský příložník, nebo objemné náplně
- minimální hodnota objednaného zboží musí být vyšší než 100,- Kč
A jak tedy správně doobjednat?
Zvolené zboží si vložíte do košíku, jako když u nás objednáváte.
Před volbou dopravy vyplníte číslo objednávky, ke které chcete doobjednat a kliknete na oranžové tlačítko "Doobjednat".

Ve vyskakovacím okně vyplníte e-mail, na který jste objednávali.

Vyskočí-li takového chybové hlášení, zkontrolujte, zda jste zadali správně číslo objednávky a e-mail, není-li před či za textem mezera. Pokud jste psali při objednání v e-mailu velké písmeno, musíte jej vyplnit takto i při doobjednání.
Chybové hlášení také může znamenat, že je Vaše objednávka již v procesu expedice, nebo že se zboží nedá přibalit k původní objednávce z důvodu velikosti, hmotnosti či objemu.
Pokud lze doobjednat, předvyplní se Vám podle původní objednávky způsob úhrady, doručení a všechny ostatní doručovací údaje.

Nemusíte již nic vyplňovat, pouze objednávku odešlete a její kopie Vám přijde do e-mailu.
Hradíte-li převodem, musíte zaplatit objednávku i doobjednávku zvlášt podle podkladů, které Vám přišly e-mailem. Jedině tak se nám platba přiřadí rychle k Vaší objednávce.